Kolmårdens tropikarium ❤

Idag så har det varit en supermysig dag! Ja om man bortser från den sömnlösa natten och att Emelie var uttråkad och sur första halvan av dagen hehe. Då det är en av mina lediga helger plus att som sagt, Emelie blir så snabbt uttråkad här hemma, så bestämde vi oss för att hitta på något. Snacka om att jag hade idétorka. Det är ganska svårt att hitta på aktiviteter som är roliga för så små barn, plus att det helst skulle vara gratis. Tillslut kom vi fram till att vi skulle åka till tropikariet i Kolmården. Det var Emelies första gång där, och nu så verkade hon  verkligen uppskatta att titta på djuren. Tidigare har hon varit lite för liten för att förstå sig på det här med att titta på djur hehe. 

Idag när jag höll i hennes armar så tog hon även 3st steg själv ♡ Det är vad jag vet första gången hon gör det. Men jag antar att hon var så ivrigt att komma fram till akvariumet att hon bara tog det där stegen utan att tänka på det. Men stolt blev jag iallafall! 
Imorgon ska jag och Emelie in till Norrköping för att träffa Linda. Det ser jag fram emot! Och nu blir det sängen för min del. Godnatt och sov gott! ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0