128 dagar kvar ♡

Dagarna bara springer fram och snart är det bara 4 månader kvar tills bröllopet, och vi har sååå mycket att göra haha! Men det är roligt att det börjar närma sig på riktigt nu. Det har gått både upp och ner med planeringen. Det enda problemet just nu är bruttärneklänningarna som en av mina tärnor inte tycker om. Så vi ska se om vi kan sy om dom lite. Annars så går allt enligt planen. Dock så har vi ännu inte bokat lokalen så jag hoppas som tusan att den är ledig då. Vi har inte numret till personen som äger lokalen så jag får be Sander åka dit och prata med honom. Håll tummarna för att det inte är bokat då. Som sagt, jag trodde att vi hade mer tid på oss, men tiden har sprungit iväg haha. Igår så fick vi även bekräftat att vi får liveunderhållning under vigseln och även på mottagningen efteråt. Jag är så jäkla glad över det! Det är två väldigt duktiga personer som ska sjunga och spela gitarr. Jag tror att det kommer bli helt fantastiskt! 

Nu avslutningsvis så vill jag bara lägga upp lite inspirationsbilder för min brudbukett. 
Puss på er 💋




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0