En mysig helg ❤

Jag har haft en jättemysig helg. Det var väldigt länge sedan som jag hade en hel helg tillsammans med familjen när jag inte har jobbat och där vi alla var friska (eller ja, någorlunda friska iallafall).

I lördags så lämnade vi Emelie hos mormor och morfar kenta. Sedan åkte jag och Sander och åt lite mat innan det var dags att gå på konsultationen om bröllopstårtan. Det var jätteroligt på konsultationen och vi har valt ut två smaker som jag tror kommer bli jättegoda tillsammans. Och jag tror att Anki  på Diversis kommer att göra en väldigt fin tårta efter våra önskemål 😄

I söndags så blev det en tripp till Linköping där vi besökte flygvapenmuseumet. Vi har aldrig varit där innan, så det var kul. Och det var en hel del folk där. Det trodde vi inte hehe. Ett plus är att museumet är gratis. Det är något jag verkligen uppskattar med Sverige, att så pass många museum är gratis. Det är verkligen awesome! 

Så var iallafall vår helg. Nu ska jag sätta mig och leka med en grinig liten tjej hehe. Kram på er.

Skriv inläggstext 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0