Ingen rolig dag

Idag så har det inte varit någon rolig dag. Jag har varit fruktansvärt upprörd och jag känner mig väldigt deppig. Jag har så svårt att förstå hur vidriga vissa människor kan vara. Det gör mig helt vansinnigt. Men som tur är så är jag mest omgiven av fantastiska människor, så som Sander till exempel. Jag kan inte säga det tillräckligt ofta, han är helt fantastiskt! Han tog först med sig Emelie ut till Norrköping för att jag skulle få vila efter en jobbig natt. Sedan så satt han ihop min nya crosstrainer som var jättepillig att få ihop och sist så överraskande han mig med en supermysig middag. Han är så jäkla härlig alltså! Så nu känner jag mig lite bättre. Hehe det måste bli tråkigt för er att läsa mina kärleksförklaringar till Sander, men det får ni stå ut med ibland 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0