Barnfri och egentid

Idag är jag barnfri några timmar och jag ska spendera egentiden väl. Jag har fortfarande lite ont i gallblåsan men det är betydligt bättre än vad det var förra veckan. Så planen är att jag ska jobba på fredag och jag längtar så jäkla mycket efter det! Det är så tråkigt att bara vara hemma. Jag börjar känna mig ensam och lappsjuk. Jag har ju Emelie hemma oftast men det är liksom inte samma sak som att umgås med kollegor, kunder och vänner. Så som sagt, jag ser verkligen fram emot att börja jobba igen. 

Men idag så blir det en lugn hemmadag. Jag funderar fortfarande på att åka och simma, men jag är osäker på om jag kommer hinna dit innan jag måste hämta Emelie från dagis. Så istället så ska jag städa och pyssla lite här hemma. Ställa mig på crosstrainern och motionscykeln. Men innan dess så ska jag krypa ner i sängen igen och njuta av tidningen som Sander köpte hem åt mig igår ♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0