5 månader kvar ❤

Idag är det 5 månader kvar tills vi blir gifta. Så härligt! Igår fick jag hem dukarna som är tänkta att ha på borden. Dock så blev jag besviken när jag såg att dukarna var mer bruna än den champagne rosa som bilderna visade. Men förhoppningsvis så blir det fint ändå. Eller rättare sagt det måste bli fint. Jag åkte nämligen på att betala tull på skiten. Hela 195kr för någon som är köpt för 260kr plus 110kr i frakt. Nu har jag iallafall fått lite koll på tull lagen, fast det var ju tråkigt att jag fick lära mig det på det här viset. Speciellt inte när varan jag fick betala tull för inte var som jag trodde. 

Idag så testade jag även en av vaserna som jag köpt till bröllopet. Jag tror att det kommer bli jättefint med de runda vaserna och de höga kandelabrarna. 
Så här får ni iallafall fall ett litet, litet smakprov på hur dukningen kommer se ut.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0