160 dagar kvar ♡

Haha jag börjar bli irriterad på att jag inte kan sluta att tänka på bröllopet i mer än typ 10min 😛 Men det gör mig så glad! Jag ser verkligen fram emot att kunna kalla Sander min man! Jag ser verkligen fram emot vår stora dag tillsammans. Aaah jag är så glad att jag nästan spricker! Det går inte att beskriva hur lycklig Sander gör mig. Han är en sådan fantastisk människa, pojkvän och pappa. Och jag får fortfarande fjärilar i magen när jag tänker på honom.

Just nu har jag grävt ner mig i en rolig serie som heter Don't tell the bride, och jag är verkligen glad över att inte Sander får planera bröllopet själv så som de gör i serien. Det blir väldigt många märkliga teman på bröllopet 😛




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0