Glad påsk!

Glad påsk på er! 

Jag hoppas att ni haft/fortsätter att ha en bra påsk med mycket god mat. För min del blir det nog att fasta nu efter all mat och allt godis jag proppat i mig hehe. Vi har firat påsken hemma hos mamma och kenta samt mina bröder och deras familjer. Det var kul att få träffa dom igen! 

Just nu ligger jag i sängen och tänkte försöka sova. Men självklart så ligger jag och stressar upp mig över bröllopet istället. Det är så typiskt mig alltså. Jag har gått igenom gästlistan nu och bockat av vilka som kommer eller inte. Vi blir nog runt 40 personer ser det ut som i dagsläget. Det är några som inte svarat på inbjudan ännu trots att osa datumet var igår. Men jag antar att det är ganska så vanligt att behöva jaga folk som glömt att svara. Jag ska iallafall försöka få mig lite sömn nu men vill bara avsluta inlägget med att visa den vackra buketten som Sander köpt till mig för några dagar sedan. Han är så gullig alltså ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0