En härlig helg <3

Denna veckan så har jag haft en riktigt bra helg. Jag har gjort en hel del roliga saker. 
I fredags så skulle jag ha träffat Linda för att gå på Finsponga marken, vilket tydligen ska vara en marknad som hålls i Finspång varje år. Men det regnade så mycket, plus att jag lite senare dessutom fick migrän, så det fick vi tyvärr ställa in.
I lördags var jag på födelsedagsfest hos Emma som fyllt 27år <3 Jag kom dit tidigare för att vi skulle hinna att baka en tårta innan de övriga gästerna kom. Men det slutade med att jag, Emma och tre av hennes manliga vänner bakade tårtan och gjorde en stor variation av dekorationer i sockerpasta. Det blev en speciell tårta kan jag ju säga :P Senare så droppade det in mer folk. Och trots att jag fick hålla mig till alkoholfria drycker och sedan köra 5mil hem, så var det en galet rolig kväll. Jag skrattade så att tårarna rann och magmusklerna smärtade.
Idag så är det mors dag som säkert de flesta vet. Och det firade vi med att bjuda hit mamma och kenta på middag. Det var mysigt. Jag älskar att vara med familj och vänner. Och jag måste tillägga att jag är väldigt glad över att jag fått bättre kontakt med familjen i Skåne. Det är något jag alltid velat ha.

Nej ju ska jag försöka sova. Om jag nu kan de med den j*vla kråkan som sitter utanför fönstret och skriker 😒

I fredags försökte jag göra något fint med håret inför lördagen. Det blev fail haha!

Vår mycket speciella tårta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0