Upp som en sol och ner som en pannkaka...


Igår och i förrgår var självförtroendet på topp. Allt kändes så bra och jag var så taggad på livet. Jag var på en väldigt spontan arbetsintervjun igår som gick väldigt bra. Tanken var att jag skulle testa att jobba där nu i helgen, men så kom jag på en sak.... Hur ska jag kunna fungera på en sådan arbetsplats med denna mage? Med tarmsjukdommen som börjar ta över mitt liv mer och mer. Jag kommer inte kunna släppa allt jag har i händerna och springa till toaletten flera gånger per arbetspass. Och smärtan som jag har i tarmpaketet för mig att känna mig orörlig och stel. 
Blä, förlåt för detta tråkiga inlägg. Jag ska försöka peppa upp mig. Jag tittar på selfien som jag för ovanlighetens skull tog när jag var på superbra humör i tisdags. Jag ska tänka tillbaks på den glädjen och försöka fokusera på min lilla dröm om att starta eget någon gång i framtiden.
Kram på er <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0