En slitsam helg x)

Det har varit en slitsam men rolig helg. Igår kom mamma och Kenta hit för att hjälpa oss att ta bort en del av häcken samt ta ner ett av träden. Kenta och Sander slet som djur i trädgården medan jag sprang emellan trädgården och köket. Jag älskar verkligen hårt arbete där man får jobba med kroppen. Jag trodde faktiskt att jag skulle ha träningsvärk idag, men det har jag faktiskt inte hehe 😜
Mamma såg till att Emelie och Sinja hade det bra medan vi andra sågade, klippte, drog och slet i pinnar och buskar. Och det blev nästan färdigt. Vi har lite till som behövs göras, men det kan Sander och jag göra någon kväll. Det ska nämligen byggas en ordentlig parkeringsplats där så småningom ☺

Jag och mamma fixade även lite inne i växthus. Vi fick de flesta plantorna på plats. Det är bara en rabarberplanta som är kvar, och den tänkte jag plantera lite senare ikväll. Sen så blir det att städa och fixa inne i växthus. Jag vill göra fint där inne och ställa in lite möbler. Det är ju perfekt att kunna förlänga sommaren genom att sitta där ute. Love it <3

Det är lite svårt att se skillnaden då jag inte har en förebild. Men jag kan garantera er om att det har blivit väldigt tomt jämfört med innan hehe 

Jag hoppas att plantorna ska trivas här inne. Det är gurka, 3 olika sorters tomat, paprika, melon och 2 sorters jordgubbar som är planterade här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0