Nya ringar!

Sedan vi förlovade oss den 24:e december 2015 så har vi bara haft "provisoriska ringar". Vi kände att ett par billiga ringar i rostfritt stål dög så länge tills vi kunde köpa andra ringar som vi verkligen ville ha, och nu så har vi äntligen gjort det 😄 Jag kommer ha en ring i rött guld och Sander kommer ha en ring i palladium, fast det är samma modell på ringarna. Jag är verkligen glad över dom och jag längtar tills jag får den på fingret hihi. 

Jag fick även med mig ett par guldörhängen hem ifrån butiken. Och jag är så glad för dom! <3 Under graviditeten så utvecklade jag nämligen en överkänslighet för nickel och förmodligen något annat ämne som är vanligt i smycken, så jag har inte kunnat ha örhängen på mig på över ett år. Innan kunde jag ha silverörhängen på mig under några timmar, men nu kan jag inte ens ha samma silverörhängen i öronen under några minuter innan öronsnibbarna svullnar upp och blir infekterade 😔 Men guldörhängena verkligen fungera utmärkt. Det var dessutom över halva priset på örhängena, så därför kändes det inte så "illa" att unna sig detta. 
Det låter kanske märkligt, men jag har verkligen saknat att bära örhängen och jag känner mig äntligen lite mer kvinnlig igen. Jag har haft örhängen sedan jag var 7år, och jag älskade att bära stora fina örhängen. Jag vet inte hur många par örhängen jag har liggande här hemma. Det var liksom en del av min identitet. Därför kändes det lite extra tråkigt när jag inte kunde bära dem längre. 
Men men, nu har jag ju som sagt äntligen fått ett par fina örhängen som jag kan ha. Och om jag är riktigt snäll så kanske jag får några fler i framtiden 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0