Än slank hon hit, o än slank hon dit, o än slank hon ner i diket!

Idag var både jag och Emelie med om action. Jag kan skratta lite åt det nu, men i det ögonblicket var det väldigt otäckt och jag tackar gud för att vi klarade oss utan skador. Idag så körde vi nämligen av vägen. Jag körde ändå ganska försiktigt då jag vet hur lätt det är att åka av vägen, men helt plötsligt så börjar bilen sladda helt okontrollerbart. Jag försökte att manövrera bilen men vi kastades bara fram och tillbaka över vägen och till sist fick jag en ordentlig baksladd så att vi körde av vägen. Vi misstänker att jag kan ha fått punktering när jag körde och att det var det som orsakade den hastiga sladden. Men oavsett om det var punktering eller jag som hade för hög fart, jag kommer ta det säkra före det osäkra och köra max 40 om det är det minsta halt ute på vägen. Jag vill inte vara med om detta igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0