Road trip till Skåne


Förra helgen tog jag och Emelie en road trip ner till skåne för att hälsa på delar av familjen som bor där nere. Jag var först lite nervös över att köra så långt på egen hand och med en liten bebis dessutom. Men den gick superbra! Och det var som alltid lika kul att få spendera tid med familjen som bor där nere. Det blir tyvärr långt ifrån så ofta som jag önskar, men bättre det än inget alls. 
Det var dessutom lite extra speciellt att åka ner då jag gjorde, för min älskade lillasyster fyllde 22år i måndags. Då hann jag iallafall ge henne en grattis kram innan det var dags att packa in sig i bilen och ge sig av. Jag hoppas på att få träffa dem snart igen. Förhoppningsvis så kommer de upp hit och hälsar på. Vi har ju plats för det nu här i huset ;) <3
Sanna
2016-02-04 @ 23:27:19
URL: http://mammasvardag.se

Så stor hon har blivit redan den lilla tjejen. Hoppas få träffa er snart.

Kram Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0