Godkväll!

Godkväll gott folk!
Hoppas ni haft en strålande dag :) Min dag har varit, hm, långtråkig :P Fick en akuttid till vårdcentralen för min fruktansvärt jobbiga allergi, men av någon anledning hade de bokat in mig i fel namn och fel avdelning, så det slutade med att jag fick vänta 1,5 timme innan jag äntligen fick träffa doktorn. Men det var det nästan värt. Fick andas in lite medicin och så har jag lagt om min medicinering yttrande. Så allt kommer nog kännas bättre snart :)

Imorgon hoppas jag kunna göra något roligt. Först ta en promenad i skogen med Bella och sen kanske ta en fika på stan eller liknande. Att spela minigolf skulle heller inte sitta fel. Det var evigheter sedan :P
Jag hoppas ni också får en trevlig fredag!

PS. Till er sötisar som kommenterat min påbörjade berättelse, jag håller på att skriva på en fortsättning nu ;)


Bara för att jag inte har något bättre att ta kort på så bjuder jag på en bild av min kompis på vårdcentralen ;P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0