Fjärillar i magen

Nu börjar jag få lite fjärillar i magen. Det är inte långt kvar tills min sjukskrivning är över och det är dags att börja jobba. Jag ska på min första introduktionsdag den 4:e juli. Jag har lite blandade känslor över det. Å ena sidan så är jag jättte taggad inför att jobba igen, men å andra sidan så är jag lite "nervös" också. Det känns som att det var så länge sedan jag gjorde något vettigt. Jag har mest legat hemma och varit sjuk eller med smärta. Det blir att gå från 0 till 100 på en och samma gång. Men jag tror, eller jag är faktiskt säker på att det kommer att gå bra. Så fort jag kommer in i det så tror jag att jag kommer att stortrivas. Jag saknar faktiskt att vara aktiv och produktiv. Det är inte riktigt min grej att vara hemma för mycket.
 
Ett annat datum som jag verkligen ser fram emot är den 11:e Juli. Då kommer nämligen antagningsbeskedet om de kurser jag sökt inför hösten. Snälla håll tummarna för att jag kommer in på mitt förstahandsval. Det skulle göra mig så ootroligt glad!
 Jag saknar verkligen studentlivet.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0