:'(

Jag känner mig så ledsen nu. Min älskade lilla valp är så fruktansvärt dålig i magen. Jag har aldrig sett så svår diarré innan. Hon såg bokstavligt talat ut som en vattensprinkler :( Det gör ont i hjärtat på mig när hon är så dålig. Men mest är jag orolig för att hon ska ha något som sitter fast i magen/tarmen och att det är det som orsakar den dåliga magen. I förrgår när vi kom hem så vi att min mobilladdare inte längre var en mobilladdare. Bella hade tuggat sönder den som ni kan se på bilden :/
Jag håller på att göra risavkok till henne nu och så får hon gå på en skonsam diet i några dagar. Men om hon inte är bättre tills dess så får vi helt enkelt gå till veterinären :'(
Jag vill bara att min bebis ska bli bra igen <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0