Ryggont

I lördags så började jag känna en väldigt jobbig smärta i ryggen, vilket senare blev så svår att jag fick stanna hemma från jobbet både igår och idag. Igår gick jag till drop in mottagningen hos sjukgymnasten. Hon var så himla snäll och rar, men tyvärr fanns det inte mycket hon kunde göra. Vi båda höll med om att det är min tunga byst som orsakar smärtorna, och har gjort det i över 10år. Hon tejpade mig på ryggen och visade lite övningar som är bra för mig. Nästa steg blir att träffa en läkare och diskutera en bröstförminskning. Vårdcentralen ska ringa senare idag, och jag hoppas att jag får en tid hos läkaren inom en snar framtid. Det går inte att ha det såhär längre. Jag vill bara att brösten ska bort. Om jag bara är ute och går i ca 30min utan att sätta mig ner så får jag ont. Så håll tummarna för mig att jag får en operation i framtiden.





Anonym
2014-07-25 @ 08:18:20

Vad du behöver göra är att styrketräna hela kroppen oftare.Din underbara figur är en gåva från gud. Ordna en pt och börja uppskatta dig själv för vad du har och är. En vacker kvinna med hjärna och fin figur.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0