Fullt upp!

På bilden ovan ser ni min belöning för en väldigt effektiv morgon, poffertjes med glass! Mums så gott! <3 Jag har ägnat närmare två timmar med att storstäda toaletten, köket och badrummet. Samt att jag hunnit med att ringa alla samtal och skicka alla mail som behövdes göras. Nu ska jag bara vattna min vänninas blommor och köra en maskin tvätt. Senare i eftermiddag blir det att åka hem till mamma och kenta för lite mat. De har precis fått sina nya fönster installerade och deras nya terass med tak. Det ska bli spännande att se hur det blev :)
Jag ska träffa Mona på en fika också. Det ska bli mysigt. Så nu måste jag skynda mig. Har en riktigt fullspäckad dag idag, och jag gillar det ;)
 
För er som vill ha reseptet på dessa godingar så klicka in på länken nedan :)
http://inmyworld.webblogg.se/2013/june/poffertjes-hollandska-minipannkakor-2.html
Jessica
2014-08-10 @ 08:56:15
URL: http://unrestrained.blogg.se

Duktig du är Sandra! Hoppas ryggen din blir bättre snart.

Poffertjes var mina favoriter när jag bodde hos Sander och Quinten i Holland! Dom är jättegoda.

Hoppas ni har det bra. Klappa Bella från mig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0