Besvikelse...

Idag började jag dagen med att gråta, ingen bra start alltså! Var jätte ledsen över hur näsan ser ut. Den blev inte som jag förväntat mig och jag blev så besviken. Egentligen så borde jag varit realistisk och förstått att den inte skulle bli precis som förr. Den är sned och så har jag fått en liten knöl. Förhoppningsvis är näsan fortfarande lite svullen och kommer se bättre ut när den är helt bra.
Den är inte jätte sned, och de flesta kommer nog inte ens märka att den ser annorlunda ut. Problemet är att jag ser det. Varje gång jag ser mig i spegeln kommer jag påminnas om olyckan. Det är det psykiska som är jobbigast. Men som tur är så har jag världens bästa mamma. Utan hennes stöd skulle jag mått betydligt sämre. Hon är fantastisk! Fick gråta av mig och det kändes så skönt. Plus att hon kom med en rolig nyhet som gjorde mig glad. Är så stolt över min mamma <3 Och allt stöd från mina underbara vänner har hjälpt massor!
Nu får jag bara fokusera på att ta dagen som den kommer och göra det bästa av situationen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0