Lång dag!

Idag har det varit en riktigt lång dag. Och att jag kom sent i säng har inte gjort saken bättre :P Men där emot har det varit en väldigt intressant dag. Dagen började kl 09 med att ta markprover vid vägen utanför Hageby centrum haha. Sen hade vi lab och därefter satt vi med labrapporeten lite. Men det som var mest intressant var fadderutbildningen. Om jag ska vara ärlig så var jag inte så jätte glad att bli tvingad dit och sitta där i 4 timmar. Men det var jätte spännande!! Än en gång måste jag påminna mig själv om att försöka slappna av lite och inte ta ut saker i förväg :P

Nu ska jag krypa ner i sängen och plugga lite. Ha det bäst mina kära läsare!


Motivations bild till mig själv :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0