Lipsill

Usch vilken lipsill jag är just nu. Jag och Elias har tittat på filmen Marley and Me och jag har stor tjutit i säkert 20min. Det är till och med så illa att jag fått världens huvudvärk. Vilken tönt säger jag bara! Men tror det var nyttigt för mig att få gråta lite. Det behövs nog ibland. Det är en del som händer nu i livet. Och det är mycket tankar som snurrar omkring. Och även fast det mestadels är bra saker som händer och man tänker på, så kan det vara skönt att få ur sig lite av alla de känslorna i form av tårar.

Nu är det dags för mig att fixa i ordning mig för natten och sen krypa ner bredvid min älskade sambo som retar mig för att jag gråtit så mycket hehe.

Hoppas ni haft en underbar dag och får en god natts sömn<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0