Vart går gränsen?

Jag har funderat på en sak. Vart går gränsen egentligen för vad man kan skriva till en vän av motsatt kön? Det är ju tydligt att den gränsen är olika för alla. Vissa sätter gränsen väldigt tydligt och tänker på vad som är passande eller inte passande att säga. Men andra människor verkar inte ha någon gräns alls. Så är det okej att skriva "älskling", "snygging" eller "love you" till en vän av motsatt kön? Jag vet inte. För mig går gränsen verkligen där. Jag har innan kunnat skriva "puss" till mina kill kompisar, men nu har min gräns flyttats och det känns inte rätt att skriva så längre. Hmmm, det är väll jag som överdriver som vanligt. Men det är sådant jag funderar på ibland.

            




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0