Den jävligaste dagen någonsin!!

Just nu är jag inte på bra humör. Det är verkligen ingen bra dag idag! Jag känner mig så irriterad! Egentligen är jag en mycket glad och positiv person. Men när dåliga saker händer gång på gång på gång på gång som det gjort nu så tar min glödje tillsist slut. Usch alltså! Avskyr att vara sur men just nu kan det inte hjälpas. Hoppas verkligen att det nya året kommer med lite glädje till mig.

-----------------------------------------------------------------------------

Uppdatering.
Pratade med min älskling nyss och då försvann allt det sura. Det är helt otroligt hur han kan få mig på så bra humör. Känns inte som att något av det dåliga hänt nu efter att jag pratat med älsklingen. Tycker om honom så mycket<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0