Inte långt kvar nu!

 
Nu är det inte långt kvar tills min älskade vän Mona ska få sin bebis. Hennes vatten gick igår och värkarbetet har börjat komma igång lite smått nu. Jag kan knappt fatta att hon och Hedi ska få ett barn snart, de ska bli mamma och pappa. Jag ser ju fortfarande Mona på samma sätt jag alltid har sett henne. Och helt plötsligt så ska hon ge liv åt en ny människa. Jag kan fortfarande inte fatta det alltså :P Men jag är oerhört glad för deras skull och jag tänker på dem nästan hela tiden. Jag är nog nästan lika nervös som de blivande föräldrarna är hehe. Jag önskar de all lycka som finns och att allt går som det ska. Och så hoppas jag att jag får se en perfekt liten skapelse med 10 fingrar och 10 tår  på lördag när jag kommer hem <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0