Blir tokig snart!

 Jag håller just nu på att bli tokig. Det står kartonger överallt och så fort man rör på sig så rasar något. Så fy f*n rent ut sagt så skönt det känns att få nycklarna i handen om exakt 13 timmar Jag vill bara få flytten gjord så snabbt som möjligt och sedan kunna njuta av mycket utrymme. Ett stort sovrum där jag inte kommer behöva klättra över Sander varje morgon för att komma ur sängen. Ett stort kök där jag har plats att laga mat och baka. Och ett rum jag kan stänga in mig i när jag måste plugga. Åh så underbart! 
 
Trots att vi har sjukstuga här så har det gått bra med packning och städning, men dock finns det lite kvar att göra. Som tur är så ska jag inte lämna nycklarna förän den 2:e januari :)
 
En annan rolig nyhet är att jag vann en tävlig på Sannas blogg med massa roliga saker :D Bland annat 3 spel som jag verkligen ser fram emot att testa! Blev väldigt glad när jag fick reda på det.
 
Nu ska jag nog göra mig i ordning för sängen. Och försöka sova, med betoning på försöka :P
Sov gott alla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0