En underbar fredag!

Hej på er mina kära läsare!
Igår var verkligen en fanstastk fredag :D Först kom Sander hem och var jätte mysig. Sen bestämde vi att åka och äta på en kinarestaurang som heter Wok Palace (I think hehe :P) tillsammans med två vänner och deras söta barn. Det var den absolut bästa restaurang jag varit på!! För 28 euro (252kr) fick man äta och dricka hur mycket man ville under två timmar. Och de hade så galet mycket att välja på. Man fick plocka kött och grönsaker själv, och sedan wokade de maten åt än. Man kunde även välja stekta rätter och även pomme och lite annat. Sushi fanns det också, och var sjukt äckligt haha :P Sen ingick det hur mycket dessert man ville. Galet!! Och hur gott som helst! Jag testade massor av goda saker. Bland annat känguru stek och grodlår :P Förvånadsvärt gott måste jag medge. Och sällskapet var underbart. Det kan verkligen inte bli bättre än så. God mat och dryck tillsammans med härliga människor, ibland är livet allt för härligt! <3
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0