Shopping :D

Både igår och idag har det blivit shopping för min del. Har mest shoppat kläder vilket var en evighet sedan känns det som. Var och spanade in den nya affären Lager 157 som öppnat ute på Ingelsa området. Hittade en hel del där faktiskt. Men det som jag köpt är:

- Svarta, stickade vantar
- Två par mössor (varav en jag ska lämna tillbaks)
- En svart, stickad halsduk
- Två tjocka, stickade tröjor (på bilden nedan)
- Två par finstickade leggins. Grå och svarta.
- Ett par örhängen med julmotiv. Det är snöflingor med rosa bandet i mitten. (Är ju helt jultokig så var tvungen att köpa dom)
- Ett par nya vinterskor (på bilden nedan)

Som ni ser blev det mest vinterkläder vilket jag verkligen behövde. Skönt att ha det inhandlat innan kylan slår till ordentligt.



Theréz || Several passions - one blog
2011-11-29 @ 22:40:24
URL: http://zereht.se

Vart köpte du de där skorna? de va grymt snygga! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0