GranPrix 2011

Det blir en himla massa bloggande om jul nu märker jag. Men kan inte hjälpa att jag blivit biten av julfeber :)
I helgen var jag och underhöll Mona ett tag på hennes jobb. Hon jobbat på jul eventen GranPrix. Under några helger innan jul kan man komma och rösta på vilken gran man tycker är finast. Detta år är det butikerna i Knäppingsborg som fått klä en gran som ska representera just dom. Här kommer några av de granar som fanns där.


Britta och Lennats kött


Mimmis Visthus





Norins ost & delikatesser
Fick inte så bra bilder tyvärr. Men denna tror jag är favoriten hos många.



Pia´s Botaniska
Själv röstade jag på denna. Tyckte den var jätte mysig. För mig känns det som en magisk gran där en liten tomte bor, djupt inne i skogen någon stans :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0