Tankar kring träning

Oftast när människor tänker på träning så tänker de automatiskt på gym. Visst är det kul att gå på gym ibland, men tillslut kan det bli lite långtråkigt kan jag tycka. Därför har jag funderat på lite andra saker som jag kan göra för att variera min vardagsträning. Man kan till exempel:

Ta promenader, själv eller tillsammans med någon
Hoppa hopprep
Rocka rockring
Cykla. Ta ex. cykeln till en affär längre bort än den närmaste som man brukar handla i
Dansa loss hemma
Sporta med vänner

Egentligen så finns det hur mycket kul saker som helst som gör att man får motion. Både sådant som kostar, men det finns även mycket som är gratis. Det är bara att låta fantasin flöda och ge sig själv lite värdefull träningstid.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0