Tjohej!

Vilken kväll det var igår alltså. Helt grym!! Först var jag, Franny och Elias hemma hos oss och förfestade. Det var jätte trevligt. Vi shottade tequila. Sen så gick jag och Franny vidare till Svea. Vi var as packade när vi kom fram haha. Men shit va kul jag hade det. Vi dansade massor. Och tiden bara flög iväg. Var hemma strax innan halv 5.  Franny är en jäkligt kul tjej alltså.

Jag behövde verkligen en sådan kväll. För idag är det näligen dags för jobb igen. Skulle ha varit ledig fram till på torsdag egentligen. Men var tvungen att hoppa in idag och förmodligen imorgon också. Blä!! Hoppas verkligen för deras egen skull att jag inte behöver jobba på onsdag också. Pallar inte att jobba 6 dagar denna veckan.

Daniella
2011-06-29 @ 21:14:05
URL: http://systrarnamunoz.blogg.se/

Låter bra att du njuter av dina lediga dagar Sandra, passa på! ...Kommer ju själv ihåg hur jobbigt det var att jobba sex dar i veckan och bland på mina 2 jobb usch!



PUss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0