Förbereder inför nyår

Till imorgon ska jag försöka mig på att göra en choklad och chilikaka. Ser verkligen fram emot att baka den. Och jag håller tummarna stenhårt för att den blir bra. Det blir mitt bidrag till nyårsfirandet imorgon. Vi ska även ha med oss en broccolipaj.

I år ska det bli ett roligt nyår har jag bestämt. För mig har nyår ofta varit en besvikelse. Men i år blir det annorlunda! Först blir det att hälsa på Linda en stund. (Saknar henne helt galet mycket) Och sen bär det av ut till Daniel och Cissi på landet. Det blir nog super trevligt :)

Vad har ni för planer för nyår?


Visst ser den läcker ut? Jag hoppas den blir lika god som den ser ut. Dock skippar jag garneringen med chilifriukterna. Istället blir det krossad chilichoklad som får smycka bakverket.
Alice
2011-12-30 @ 16:02:27
URL: http://blomalice.blogg.se/

ÅH CHOKLADTÅRTA, JAG KOMMER! haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0