Tjaa :)

         

Nu har jag precis kommit hem ifrån farmor Siv och ska strax fixa i ordning mig. Jag ska ner till stan senare och äta med Linda. Hon är så gullig och ska bjuda mig på chicken kebab x) Hon ska dessutom klippa sig idag. Det ska bli spännande att se hur det blir, för hon kommer att klippa av riktigt mycket. Men det blir säkert fint på henne :) Jag ska lämna in mina skor på skopunkten idag också. Köpte ett par stövlar och andra gången som jag använde dom så ramlade båda klackarna av. Så irriterande, jag som ville ha dom på fredag. Men men, vad ska man göra liksom. Finns inga kvar dessutom. Sen kl 17:30 ska jag hem till Siv igen och laga mat till henne. Puss på er!

                       
Ungefär såhär ska Linda klippa sig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0