Jobb, jobb och mer jobb

Den här helgen har varit ganska slitsam. Det har blivit väldigt mycket jobb. Igår jobbade jag 07-11, sedan åkte jag hem en stund innan jag började jobba igen 14-21:30. Plus att det blev 2 timmars restid på det. Idag var det även jobb från 07 till 16. Imorgon jobbar jag som tur är bara 07 till 13, så det ska bli skönt 👍

Missuppfatta mig inte, jag älskar mitt jobb och tycker det är så roligt att jobba där, men det sliter på min kropp. Men men, nog tjatat om det hehe. Jag ligger i sängen nu och ville mest bara skriva lite om absolut ingenting speciellt. Jag har konstaterat att solen går upp allt tidigare på morgnarna nu och jag verkligen älskar det! Idag var soluppgången extra vacker, och speciellt vackert blev det när två hjortar stod på åkern framför mig. Fantastiskt verkligen! Nej men nu ska jag sluta skriva och lägga mig. Sov gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0