6 dagar med LCHF

Nu har jag kört 6 dagar med LCHF och det går jättebra. Jag har alltså varit utan choklad eller andra sötsaker i 6 hela dagar, och för en chokladberoende så är det riktigt bra. De första dagarna så var det lite jobbigt, men nu går det bara bättre och bättre. Och dessutom så mår jag mycket bättre nu än vad jag gjorde under de tidigare gångerna som jag testat den här dieten. Skillnaden nu från då är att jag nu vågar äta mycket fett. Det känns fruktansvärt märkligt att äta så mycket fett, det är ju en indoktorerad fettfobi som dominerar i samhället, och den tanken sitter fortfarande i lite som en spärr i huvudet. Men det börjar kännas allt mer normalt att dricka mitt kaffe med kokosolja och grädde hehe ;) Håll tummarna för mig nu att jag reagerar bra på den här dieten och går ner i vikt av den. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0