Hemma med min sjukling

Idag så är jag åter igen hemma med min sjuka lilla tjej. Jag tror att det är 4:e eller 5:e gången som hon är sjuk med feber sedan hon började dagis i november. Det är helt galet hur ofta hon blir sjuk. Från att haft förkylning och feber 1 gång under ett helt år så är hon nu konstant sjuk. Men det är väll som min mamma säger, det första året på dagis så är de sjuka hela tiden. Just nu så sitter vi och äter lite bröd. Det är det enda som jag lyckats få i henne idag. Jag ska även försöka muta i henne lite gröt med kräm senare. Så det är hur roligt jag har det idag 😜 Och trött är jag som tusan då Emelie höll mig vaken under natten. Men som tur är så börjar min älskling bli piggare och mer lekfull. Febern har även försvunnit. Så förhoppningsvis så kan hon gå till dagis imorgon ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0