Godkväll :)

Godkväll på er :)


Jag har precis kommit hem ifrån en lång dag på jobbet. Jag har jobbat delat pass idag, så jag jobbade 07-11 och sedan 16-21. Då jag dessutom har en bit att åka till jobbet så hinner man inte med mycket mer än att åka hem, fixa något att äta, sitta ner en liten stund och sen så är det dags att åka till jobbet igen. Det är ingen höjdare att jobba delat pass, så det är tur att jag trivs så himla bra med jobbet i övrigt :D Jag är både glad och tacksam över att jag fick chansen att börja jobba på Skedevi <3

Jag hade inte tänkt att dra en lång och tråkig historia om arbetstiderna (vilket det ändå blev), utan tanken med inlägget var att visa bilder på vad jag beställt hem till bröllopet. Dessa snygga löpare i färgen champagne!! :D Jag har beställt hem sammanlagt 16m av duken så jag hoppas att det kommer att räcka. Jag har en bild i mitt huvud över hur jag vill ha själva dukningen, och jag tror dessa kommer att bli så snygga på borden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0