Förra veckan

Förra veckan var verkligen ingen bra vecka. Den innehöll både sjukhusbesök pga min svåra astma och värst av allt, min mormor somnade in förra onsdagen. Det var verkligen en dålig vecka. Jag känner fortfarande sorg och chock efter min mormors bortgång. Det är mycket blandade känslor och mycket som jag ångrar. Jag trodde det fanns mer tid. Men jag känner att jag iallafall fick ta farväl ordentligt efter att hon hade gått bort. Vi fick åka och ta farväl i avskedsrummet på Vrinnevisjukhuset. Det är verkligen en surrealistisk känsla att se en död människa. Det känns som att titta på ett tomt skal. Det är inte alls som att de sover, utan man känner verkligen att själva människan inte finns kvar. Men det kändes ändå skönt att få prata med henne en sista gång och tack vare min tro så är jag säker på att hon hörde det jag sa. 

Nu är det en ny vecka och jag hoppas att denna blir bättre.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0