Nya crosstrainern 👍

Idag sĂ„ testade jag min nya crosstrainer. Den fungerar helt okej för att vara köpt pĂ„ Jula för 2000kr. 

Just nu Ă€r det skrattretande hur dĂ„lig konditori jag har. Det Ă€r nĂ„got jag ska jobba pĂ„. Men jobbigast av allt var den fruktansvĂ€rda smĂ€rtan i ryggen. Efter bara 10min sĂ„ kĂ€ndes det bokstavligt talat som att ryggen skulle gĂ„ av pĂ„ mitten. Jag blev förvĂ„nad att smĂ€rtan kom sĂ„ snabbt.  Men planen Ă€r att fortsĂ€tta trĂ€na konditionen, Ă€ven om det sĂ„ bara Ă€r 10min om dagen sĂ„ Ă€r det bĂ€ttre Ă€n inget. Och sĂ„ ska jag Ă€ven frĂ„ga min kiropraktor om han kan visa mig nĂ„gra övningar för att stĂ€rka ryggen. Jag tĂ€nkte Ă€ven börja sommaren nĂ„gon gĂ„ng i veckan. Jag Ă€r jĂ€ttesugen pĂ„ att kolla in badhuset i FinspĂ„ng imorgon, sĂ„ det blir nog en tripp dit. Det Ă€r dessutom ett trĂ€ningssĂ€tt som inte sliter pĂ„ kroppen pĂ„ samma sĂ€tt.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0