Fail BröllopsGuiden!

Jag satt och läste i BröllopsGuiden igår när jag bläddrade fram till en sida som gjorde reklam och inspiration för kläder till brudens mor. Men det var liksom något med bilderna som inte riktigt stämde, hmm... Jo kan det vara så att modellerna som visar upp kläderna verkligen inte kan ha barn i åldern gamla nog så att de kan gifta sig 😜 De flesta av modellerna var åt det yngre hållet samt väldigt smala. Det fanns ingen variation i modellerna och verkligen inte någon bra representant för brudens mor. Let's be honest, de flesta mammor ser inte ut sådär. Herregud jag som är 27 snart är inte ens i närheten av att se ut sådär. Visst, nu ska jag inte säga att det inte finns mammor till barn i vuxen ålder som är super snygga, men faktum är att det är en liten minoritet. (Dock är ju min mamma jättevacker, men det hör inte till saken nu.) Jag hade iallafall hoppats på att få se lite andra, mer "mamma lika" modeller, för att bli inspirerad. Men som sagt, det är bara min åsikt 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0