Cien Hair Removal Cream

Nu så tänkte jag faktiskt göra lite gratisreklam för Lidl och dess märke Cien. Men om någon från Lidl som jobbar med marknadsföring skulle råka se detta och gilla det, så känn dig fri att skicka värdecheckar eller liknande till mig hehe ;)

Men skämt å sido. Jag vill dela med mig av mina erfarenheter av några av Lidls produkter då jag upptäckt att de har fått in en hel del väldigt bra och prisvärda varor.  Jag har bland annat använt mig av Cien Sensitive Face Cream och Cien BB Cream. Jag har för mig att BB Creamen kostade 39kr och den andra Face Creamen kostade 29kr. Jag har både känslig och mycket torr hy, och dessa fungerar väldigt bra som dagcream och som bas under smink.

En annan produkt som jag köpte och testade igår är Cien Hair Removal Cream, och jag blev faktiskt överraskad över resultatet. Den kostade 29kr för 125ml. Jag har testat några olika märken av hårborttagnings kräm tidigare, men jag har aldrig riktigt varit nöjd med resultatet. Därför så hade jag inte jättehöga förväntningar på denna kräm heller, men jag blev faktiskt väldigt nöjd. Man applicerar krämen med en spatel som finns med i paketet. Låter krämen sitta på i 5min och sedan så tar man bort krämen med spateln. Nästan allt hår var borta! Jag kommer förmodligen att använda mig av denna framöver.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0