Nytt kök beställt :D

Idag åkte vi till IKEA för att beställa hem ett nytt kök :D Vi bestämde oss för ett vitt kök med handtag i rostfritt stål, bänkskiva i valnötsfärgad laminat samt spishäll, ugn och micro i vitt glas. Jag tror att det kommer att bli jättefint! Vi kommer att få hem det den 18 augusti och sen så tar det förmodligen ett par veckor innan köket är på plats. Och innan det ska vi lägga nytt golv och måla om väggarna. Här nedan så kan ni se en digital skiss över hur köket kommer att se ut.

Förutom köket så beställde vi även hem en ny soffa och fåtölj. Det är en riktigt skön fåtölj som jag verkligen längtar efter att få hem. Det är en sådan fåtölj som man kan luta bakåt och så kommer det fram som en inbyggd pall. Haha, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men skön är den iallafall ;P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0