Då var vi med husvagn xP

Woop Woop! Jag tänkte visa er bilder på husvagnen som vi köpt :D Den är gammal och inte så vacker (ännu), men vi är nöjda med den. Även fast varken Sander eller jag är speciellt stora camping fantaster så är det ändå skönt att ha sitt eget boende med sig när vi åker iväg på semester. Framförallt när det kommer till boendet i Holland. Nu slipper vi fara runt mellan olika hotell, och vi slipper stressen med att behöva boka övernattning en lång tid i förväg. Visst, det är ju mysigare och lyxigare att bo på hotell, men vi kommer nog ha det bra i husvagnen också 😊 

Just nu så försöker vi spara så mycket pengar som möjligt inför resan till Holland som vi ska göra i augusti, så för tillfället så kan jag inte göra i ordning husvagnen så mycket. Däremot så ska jag måla väggarna inne på toaletten vita. Och så ska jag även kolla på tyg för att sy nya gardiner. Jag ska också klä om dynorna, men det blir nog inte förrän till nästa säsong. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0