Nej till Net1

Nu har vi testat att ha Net1 som internetoperatör samt hemtelefon hos dem, och jag kan verkligen inte rekomendera dem. Iallafall inte om du bor ute på landsbygden. För det första så har det knappt funengerat, ibland har vi haft internet och ibland inte, trots att routern visat på teckning. Telefonen har dessutom inte fungerat och när vi sedan fick den att fungera så slutade den att göra det strax därefter. Sedan så började våra 14 dagars ångersrätt och vårt abonnemang från den dagen som de skickade varorna, och då jag inte kunde hämta ut routern innan dess så fick vi ite möjlighet att testa varan. Dessutom har de Sveriges sämsta kundtjänst! Det är inte så att de är otrevliga eller okunniga, det är bara så sinnessjukt svårt att få kontakt med dem. Det är alltid väldigt långa kötider plus att de enbart har öppet måndag till fredag 08-18. Just nu så sitter jag i telefonkö igen. Jag ska säga upp abonemanget och fick först prata med e tjej som sedan behövde koppla mig till abonnemangsavdelningen. Hon frågade mig: "Jag måste koppla dig, kan du vänta 1-2min?". HA! Jag har suttit och väntat i 24min nu ij skrivandets stund. Det enda positiva är att inte är någon bindningstid utan bara en månads uppsägningstid, så om jag lyckas komma fram idag så behöver vi bara ha skiten ytterligare en månad.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0