3 månader

Igår blev Emelie 3 månader och vi var på BVC för Emelies 3 månaders vaccination. Det kändes faktiskt jobbigare än jag trodde det skulle kännas. Emelie blev så himla ledsen och ville inte sluta gråta. Men nu mår hon bra och hon har ännu inte blivit sjuk av det som tur är.

Det är så roligt att se hur min lilla tjej blir äldre och utvecklas. Hon lär sig nya saker och har lärt sig att uttrycka sig på många fler sätt och hon har dessutom börjat bli "busig". Hon har även börjat snutta på fingrarna allt mer och mer, så jag undrar om hon kommer att börja med det. Jag snuttade också på fingrarna nämligen. 
Gud, jag älskar verkligen att vara mamma <3 

Mor och dotter. Många påpekar att vi är väldigt lika, och det kan nog stämma lite ;P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0