Förbannad!

Det är inte ofta det händer, men nu blev jag j*vligt förbannad. Jag kan inte förstå hur känslokalla och okänsliga vissa människor kan vara! Det är som att vissa tror det är helt okej att sitta på internet och skriva massa elakt om andra. Eller klaga på saker andra skriver. För in i helvete, om de inte kan acceptera andras känslor och åsikter utan att skriva elaka kommentarer, sluta använd sociala medier då!
Det som triggade mig var ett inlägg som en väldigt upprörd kvinna skrivit. Hon och hennes ofödda barn höll på att dö pga att läkaren satte igång henne med en medicin som man vet kan vara mycket farlig för både mamma och barn. Denna kvinnan ville varna andra om faran med medicinen, och då är det en lågt stående människa som skrev bla. "sådana saker händer. skriv en blogg om det om du måste skriva om det. jag vill inte logga in på fb och få en bild på en ful unge i nyllet." ect.
Hans val av kommentar fick mig verkligen att tycka illa om honom. Jag ser verkligen ner på sådana människor. Och jag vet att jag inte borde bry mig. Men det gör mig så ledsen att det finns så många elaka människor där ute.
Det får där emot min tro att bli starkare. Vi lever redan i helvete. Men förhoppningsvis så får alla ångra sina synder när det är dags att lämna denna värld. Hoppas de inser hur onödigt det är att såra andra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0