Valborg!

I år har jag haft den bästa valborgsmässoafton på länge. Det blev inte som vanligt. Det blev inte att titta på brasan eller gå bland karusellerna. Istället gick jag, Sander och Bella till hundrastgården och spelade fotboll. Det var helt fantastiskt! Luften kändes så ren och den svala luften gjorde kinderna lite skönt kalla. Men det bästa var att få se min älskade pojkvän och vår hund leka tillsammans. Jag älskar verkligen att spela fotboll och kasta pinnar med dom. Det är så avkopplande. Det var en helt fantastisk upplevelse att sitta på en bänk och titta ut över gräset när solen började gå ner. Samtidigt som vi hörde alla lugna ljud ifrån skogen.

Det är märkligt hur man förändras med åren. För ca 4år sedan var planerna för denna dag att festa. Och idag är jag inte ett dugg intresserad av det. Jag vill bara tillbringa tid med mina kära och ta det lugnt. Jag kanske börjar bli vuxen :P










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0