Imorgon är det dags!



Imorgon kommer dagen jag längtat efter, jag och Sander blir sambos. Det känns verkligen underbart, men också lite overkligt. Ibland känns det som att jag lever i en dröm när jag är tillsammans med honom. Och när vi skiljs åt så är det som att vakna upp till verkligheten. Därför känns det extra overkligt att vi nu ska bo tillsammans. Både han och jag känner samma sak. Men samtidigt är jag så oerhört lycklig över det! Nu slipper jag sakna honom så att hjärtat gör ont. Och jag kan finnas där för honom och ge honom massor av kärlek.
Och idag är det förresten bara 1 månad kvar tills vi flyttar till den stora lägenheten. Det känns helt galet alltså! Jag måste verkligen uppleva det innan jag kan förstå det.
Håller jag på att bli stor kanske? :P
Sanna
2013-11-30 @ 22:49:33
URL: http://mammasvardag.se

Så glad för din skull gumman, jag hoppas det håller i mellan er länge, länge.

Kram Sanna

Svar: Tack så mycket <3 Det hoppas jag också! Jag har ju planerat att gifta mig och skaffa barn med honom ;)
inmyworld.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0