Hej världen!

Hej på er!
Hoppas ni hade en fantastisk påskafton :) Jag mår mycket bättre idag! Det känns riktigt skönt. Tänkte städa bort allt det sjuka ur lägenheten idag och sedan gå ner till universitetet och sätta mig med A-uppsatsen. Känner mig riktigt taggad att sätta igång med den. Har äntligen kommit på vad jag vill skriva om. Tycker nästan att det svåraste i uppsats skrivningar är att välja ämne haha :P
 
Jag kan ju passa på att berätta lite om besöket i Stockholm. Det var roligt, men tyvärr en väldigt snabb vistelse. Alla biljetter hem var slutsålda förutom med bussen som gick kl 14. På torsdagskvällen gick vi till en bar och tog några drinkar och på fredagen hann vi bara gå på stan lite och sedan ta en fika innan det var dags för mig att åka hem igen. Men det var ändå väldigt roligt att åka iväg och träffa min vän Daniel :)
 
Detta var på tågstationen. Gillar att det är ett hål genom väggen så man såg in till den andra toaletten. Såg en man stå där inne haha. Som tur var såg jag inga privata delar ;P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0