Goodmorning!

Hej på er!
Nu var det länge sedan jag bloggade. Som ni förmodligen vet så har jag haft Sander hos mig i en vecka. En oerhört mysig och fullspäckad vecka. Vi har hunnit med att göra massor. Bland annat så var vi på Kolmårdens djurpark förra fredagen. Och innan dess åt vi frukost på hotellet (mitt jobb). Det var en oerhört rolig och spännande dag!
Sedan har vi även hunnit med att "bada" i en sjö i Åby, gå på bio och äta middag hemma hos mina föräldrar.

Idag ska jag jobba ett pass innan jag sedan har 6 dagar ledigt. Gud va nice! Vi åker ner till Skåne imorgon och kommer tillbaka på måndag. Det ska bli riktigt roligt!

Nej, nu ska jag sitta och blunda lite innan bussen kommer. Hoppas ni får en fantastisk dag! Här kommer som avslutning lite bilder från dagarna som gott :)




















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0